Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, July 17, 2009

Semua Cter Dalam Satu!!!

DEMAM!!

Aku rasa cm demam lg.. Hidung ngan tekak ni xpayah ckp la.. penuh dgn sesuatu yg xdpt diungkapkan.. hehe.. tapi salah aku gak nape la aku nak try tgk samapai bila sakit ni leh sembuh kalau x makan sebarang ubat.


BASIKAL POS LAMA!!!

Hmm sok abg aku dtg.. tp aku x rasa pape pun.. yg penting aku nak pau dia sok.. hahaha.. Dia dtg pun pasal nak pg kursus kat bangi.. selain tu dia nak amik basikal pos lama.. Kalau ikut bapak aku, xnaknyer dia jual basikal tu.. Tapi, aku berjaya pujuk mak ayah aku..YEAH!!! Susah seh nak dpt beskal tu.. kat umah aku ade 6 bijik.. Tapi dah buruk la.. huhuhu



HANDPHONE BARU!!!
Sabtu lepas aku ade beli hp baru.. Model Nokia 5800 Expressmusic.. Untuk cover yg aku beli hp, aku trade in hp adik aku pastu aku belikan dia hp baru kat MOBILE FAIR, PKNS Shah alam.. Lagipun dia dok asrama so org lain xtau n x perassan pun kalau dia pakai hp lain.. hehehe.. mcm bagus je.. Masuk hari ni dah dkt seminggu aku pakai hp ni, kakak ngan mak aku x perasan langsung pun.. muahahaha..


TABUNG BEARBEAR KU!!


Yes aku berjaya!!!!! Ni kali ke 2 aku dpt hasil dari tabungan ni.. time2 terdesak xde duit ni berguna sgt time kita xde gaji.. hehehe.. Tapi aku mampatkan lg duit2 tu kat belah badah.. so belah kepala dah kosong.. leh isi duit lagi.. yea yea!!


No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails