Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, July 14, 2009

Lu pikir La sendiri!!!!

Hmm camne nak cari duit ye.. aku try tuk xrasa stress tp bila sorang demi sorang pekerja mula datang dan ugut untuk berenti keje aku mula rasa tertekan... masing2 marah pasal duit xde.. aku rasa ni dugaan yg perlu di telan (chewah ;p).

Akupun x paham nape org yg berjawatan tinggi selalu nak menindas org bawahan.. x penah nak pk pasal org yg sedikit kekurangan taraf hidupnyer.. yg lagi aku x paham nape la org yg dah kaya sanggup buat jahat untuk lebih kaya n lupa kebaikan @ org yg telah bantu tuk org2 kaya ni time dorang susah..

pape pun redha je dgn qada' n qadar..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails