Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, July 16, 2009

Emo!!!

Hari ni aku rase stress gler.. mula2 ok tp bila org ungkit pasal guna line org lain mcm salahkan aku sorang je.. padahal ramai gak yg guna line tu bila org tu xde.. bengang..



Aku sbnarnye rasa cam org xselesa dgn aku bila aku dlm opis.. ye la, aku dok opis pun bkn membawa kepada kejayaan.. hmm.. aku nak berenti keje la..

Lg perkara yg membuatkan aku rasa mcm sampah bila org ungkit pasal kereta.. Aku xpenah ckp pun xleh guna kereta aku.. Bila dia marah2 n asik ckp "Ye la, Orang ni menumpang je" macam aku ni xbg n marah dia pasal tu.. padahal xtepikir langsung pun.. Time org wat aku camni tetiba aku terpikir yg aku ni x layak tuk hdup.. Gler ar!!!


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails