Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Wednesday, July 15, 2009

Kelakar Tahap Gaban !!!!

Hahaha.. pagi ni aku kne anta pekerja kat sec 13.. aku drive mcm biasa nak g ke sec 13 tu tapi dah separuh jalan baru aku teringat aku x amik kakak cleaner tu dr PKNS.. Terpaksala aku patah balik..


Sampai je aku kat PKNS, aku cter kat kakak cleaner tu.. sampai ke Sec 13 dia gelak lg.. hahaha..

x bleh bla...


Dalam opis plak, naim a.k.a supervisor plak wat lawak.. Dgan muka yg confidence dia leh ckp LIM KOK WING tu "LIK KOK WONG" hahaha.. tersedak2 kitorang ketawa.. hihihihi


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails