Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, April 26, 2013

Asik nk kne jaga hati org je.. dah la ari tu kne jaga hati org mengandung.. konon takut gugur kalau dia stress gaduh ngan laki dia ke ape ke.. tp rupanya org tu wat org lain stress.. TERUK!!

Kali ni kne jaga hati org tua ni plak.. Mmg tak la kot.. baik aku jgn sakit hati tuk jaga hati org dr aku yg sakit hati.. Aku rasa ape yg aku buat tu berkait ngan jadual kerja.. Lagi pun kalau kne marah ngan in-charge person tu bukan nye ko kan.. aku gak.. reputasi yang jatuh bukan reputasi ko tapi kitorang.. JAGA PRIDE la sgt!!! 

Ape??? org mengandung xleh marah ke?? org mengandung pun manusia jugak kan.. leh marah leh rasa xpuas hati.. Alahai.. 

Xpe2.. aku kan TIMUN.. ko plak DOYAN.. sabar je la...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails