Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, May 10, 2013

MENYAMPAH AKU!!

X berani nak tegur aku konon.. banyak la ko punye x berani.. kang nanti aku pm ko kang ko kata ko gaduh ngan laki ko pasal aku.. 

Mane aku x marah ko.. sebulan setengah aku belakon dpn ko semata2 nak jaga hati ko pasal ko ngandung.. menunggu tuk ko terus terang tp ape yg ko buat?? ko buat bodoh je kan?? bila aku pm ko ade ko reply?? xde kan.. siap ko kata laki ko baca pm aku pastu korang gaduh laki bini.. sampai bile nak org belakon jaga hati ko?? ko sorang je ke ngandung skarang ni?? ape salahnye bila aku dah pm ko panjang2 tu ko reply "MAAF" pun xpe wei.. Yg lagi aku x puas hati bila ko pusing2 cerita mcm aku ni yg wat salah besar sgt ngan ko.. Letih la wei nak layan lakonan ko..

Atleast aku x HIPOKRIT mcm ko.. 


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails