Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, June 18, 2012

FAMILY DAY POS MALAYSIA - SHAH ALAM GROUP B

Hari sabtu 9hb jun ari tu, Group incik pawie ada wat family day. small group tp leh tahan la gak ramainye.. Trip tu wat kat KALUMPANG RESORT TANJUNG MALIM. Mandi sungai saje tp penat la jugak.. 

Jalan untuk masuk dlm resort tu kne lalu dusun2 doyan siap xde line phone lagi.. sampai2 je irfan terus meneran.. aduh spoil betul la.. nasib baik irfan ada papa yang baik hati g bwk cuci kat toilet awam.. Terus terang aku x berani bwk irfan masuk tendas awam sensorang tu yg papa dia je yg kne bwk.. hahaha cantik x alasan tu.. hehe

ops.. berbalik pada cerita asal.. First time jugak aku lenggang kangkong g  picnic.. sampai2 je aku cam tefikir yg aku xde bwk pape pun tuk mkn.. ye la, dorang ada collect duit tuk makan tp mcm segan la plak sbb x bwk pape.. nak xnak wat je la muka tembok.. @_@

Kalumpang Resort ni so far ok la tempatnye, masuk pun berbayar RM10/adult, baby xpayah bayar n RM5/child kot.. (aku just bayar tuk adult je so cm xperasan sgt price tuk children). dlm tu ada gak binatang2 cam monyet, angsa ngan tupai2 dlm sangkar.. ada gak on of the staff yg bela sugar glider.. geli gak aku rasa bila dia masuk2 dlm baju.. haha


Irfan bila nampak air terus la aktif semacam.. dengan selsema nye, siap masuk air jadi biru2.. takut gak member2 incik pawie tgk.. "chor, anak ko dah biru tu.. aku dah kitorang tgk.. bawak la dia naik" .. Bukan xnak bwk naik tapi dia xnak naik.. bila bwk naik dia merengek nak turun baik.. 



dalam kul 2 camtu settle2 mandi terus siap2 kemas2 balik... Happy gak la bwk irfan mandi.. ni plak gambar 80% org yg join.. lagi 20% hilang entah kemana.. 



No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails