Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, July 6, 2010

~LuncH AhaD BerSama InciK PawiE~~

Entri bersambung.. hik hik.. ok ni malas nak tulis panjang2.. just nak share menu yg aku masak n menu yg tersedia ada contohnya seperti:

:: IKAN PEKASAM ::


ikan pekasam ni dari hari ape ntah.. aku ngan abg awie mmg x mkn pekasam ni tp disebabkan elok xde la aku buang.. letak je kot atas meja bg penuh meja tu.. hahaha

so ni la makanan yg betul2 aku masak n makan.. and x lupa minuman ye.. wah wah.. padahal 2 org je pun kat umah time tu.. ish ish..

:: SUP SAYUR ::



:: TELUR DADAR KACANG ::



:: IKAN JAKET @ CENCARU GORENG ::



:: SAMBAL TUMIS KACANG, KENTANG & BILIS ::



:: SIRAP LAICI ::



ni plak nasi sepinggan yg dimakan oleh aku  ;p


ni plak abg aku punyer :))))


motip bg gambar pinggan kami adelah ingin menunjukkan yg dia dah abis sepingan n aku baru mkn 2 @ 3 suap.. hahaha.. perbezaan antara laki ngan ppuan.. poyozzzz

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails