Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, July 6, 2010

~FrusTraTed~~

Tengok tajuk pun dah terang2 frust.. nak tau sebab ape?? xpayah la.. biar aku je yg tau pasal ape.. kang aku tulis kat sini mesti ade mulut yg bising.. 

Aku nak luah kat sape pun aku x tau.. selain dari suami aku, blog la tempat tuk aku luah tp nanti ade je mulut2 yg bising.. Dorang bukan rase pun ape yg aku rase.. cuba korang rase ape yg aku rase mesti korang terasa.. 

So aku diam2 je la.. Biar mkn dalam.. satu hari aku mati baru puas hati..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails