Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, July 8, 2010

~BuaH mELaKa~

Alhamdulillah aku berjaya berpuasa 2 hari ni.. so total dah 3 hari.. a few days to go.. rase cam nak puasa until ramadhan.. Tp hari sabtu ahad x pose la pasal cuti.. kalau hari kerja aku leh kawal2 ditambah plak skarang ni opis dah jadi cam kutub utara plak.. sejuk xpayah cakap la.. beku beku... Disamping itu, leh la kurangkan cm baju.. hahaha.. poyo poyo...

Aku dari semalam teringin nak makan kuih ni and at last aku dpt gak buat tadi.. yay.. ni la kuih aku yg telah selamat di masak dan dimakan.. hehe 

:: BUAH MELAKA ::




nyum nyum,.. sedap ooo.. tp cukup la sekali makan je.. len kali wat bende lain plak kan.. so ok la.. entri sampai sini saje.. tata

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails