Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, February 25, 2010

PosiTiF @ NegATiF?

Last nite was the pakai inai.. ala patut hari ni but mak cik aku sebok suh pakai mlm td.. kne la pakai, so susah ar aku nak kuar kang.. huhuhu.. benciii.. 

Selalunya kalau kenduri kawen mesti 2 @ 3 hari before the majlis, sedara mara dah ramai dtg umah but not at my house.. yg dtg pun sedara belah mak tu pun 4 @ 5 org je.. belah ayah langsung xde.. but ade POSITIF & NEGATIF nya.. xde la aku nak senaraikan positif negatif nya kan.. PIKIR LA SENDIRI..

Tengok mlm ni ramai ke datang.. Sebenarnya aku sangat x selesa bila org ckp cam mengexcitedkan pasal kawen.. ntah susah nak terima sbb kkadang tu ayat cam x puas hati kot.. ntah la.. susah nak terangkan perasaan dengan kata-kata coz aku lum rasa pape lagi debaran tu.. ish

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails