Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, February 22, 2010

PenaT~~~

I'M TIRED... yup im too tired.. 

Haa.. yesterday aku g jalan TAR pastu kan aku g mkn kat DORAISAMY.. ala yg ade sup tu la.. sampai2 je kitorang tgk kat tempat parking tu charge RM15 per entry.. gler ar.. patut la tempat parking u kosong.. Mentang2 keliling sume CLUB.. Hari minggu lak tu.. mak aku tanya, baca ye :

Mak : Tgk tu, budak ppuan tu pakai bra ngan spender je.. nampak bontot dia.. rosak budak zaman skarang ni..
aku : ye ke mak.. mane? mane? x nampak pun ( aku tgh drive so x nampak)

Pas dah dpt parking n landing kat meja gerai plak, mak tanya lagi :

Mak : ape la budak2 ni buat kat tempat gelap camni? Tapi ade lampu warne warni..
aku : ape lagi, menari la..
Mak : Budak2 zaman skarang ni rosak.. dengan xpakai baju nyer.. ish.. (sambil tgk je kat bangunan kelab malam tu) hehehe
aku : rilex la mak.. rosak2 pun mak tgk lagi tempat tu..
Mak : Ramai budak melayu..
aku : biasa la.. Jom mkn (mak tgu makanan dia yg x sampai lagi sambil tgk club tu lagi.. hahaha)

Siyes, aku buta sket pasal CLUB-CLUB ni.. xpenah jejak beb.. xtau isi dalamnye camne.. tapi yg aku tau, even ko minum coke pun kalau pakai gelas yg sama tetap HARAM.. lagipun club2 ni membingitkan telinga pastu sure x best.. tp best cuci mata je la.. hehehehe

Mak saya xpenah ajar masuk club.. so far yg penah masuk pun kat snooker kat midvalley tu je.. tu pun pasal teman member aku jumpa member dia.. kalau x jangan harap ar.. siap POLIS wat rush lagi time aku g tu.. cuak gak but nasib time tu aku dah lebih 18thn.. kalau x.. ish ish ish.. hahaha

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails