Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, December 11, 2009

DiKaLa MaLaM KhAmiS

Hello2 semua kengkawan bloggerku.. hehehe.. aku ade citer best iaitu perjalanan ke lumut di malam hari.. ini adalah disebabkan pagi rabu tu kitorang ade terima satu pos laju tentang invitation tender kat lumut..
Mula2 ayah suh org lain pegi tp last2 aku kne g.. happy hahah dapat jalan.. dan aku tarik nurul skali tuk g ke lumut tu.. so malam tu aku gerak dari umah kul 8.00 mlm and agak2 sampai kul 8.30 mlm kat kerayong umah nurul then terus gerak lumut..
Dalam kul 11.15 mlm aku sampai kampung konon nak tido umah opah konon nak wat kejutan la.. padahal sampai2 je kitorang yg mengelupur sebab umah opah gelap je.. call x berangkap so secara automatiknyer opah xde kat umah.. adoi.. punya la takut time tu..
So ape lagi nak x nak kne gerak lumut malam tu gak.. tdo lumut..

Disebabkan dah lebih kul 12 mlm (takut seyh.. travel 2 org je.. ppuan lak tu.. seram) aku terus gerak lumut tuk cari hotel.. jalan punya jalan rupe2nyer kitorang sesat sampai ke pintu masuk TLDM.. hahhaa salah simpang rupenyer..
Patah balik then terus ke arah lumut balik.. malu gler sib baik xde org.. hahaha.. sampai2 terus jumpa oriental star hotel.. terus check-in coz tgh malam oi.. malas nak cari2 hotel lg.. konon budget bawah RM200 tp ish ish ish RM250 semalam DELUXE ROOM je yg tinggal. rate cuti skolah agaknyer ke hotel banyak Star kot..
Bila dah masuk bilik.. ape lagi.. tido la. hahahha nite nite

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails