Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, October 15, 2009

RumaH TaK BerApA TeRbUka ;p


Lepas keje tadi @ waktu yang telah dijanjikan.. aku, kak yong n nurul g umah kak mila tuk rumah terbuka dia tuk kitorang wanita2 sahaja.. hehe
Menu yang dimasak adalah :
1) Nasi Tomato (terasa la rempah dia.. aku rase sesudu tuk merasa je ;p)
2) Bihun Goreng (Sedap..nyum nyum)
3) Ayam Masak Merah (Nyum Nyum)
4) Sardin Sambal (Marvelous tp mak mertua kak mila yg masak.. hehehe)
5) Salad (ni kak mila basuh je.. kuikuikui)
6) Telur Mata Kerbau (request dari aku n kak yong)
7) Air Oren Pandan (sebab ade rase pandan)
8) Air Teh (kak yong kate sedap sangat.. Free la katakan)
Ni la gambar2 kami disana.. Maaf ye tuan rumah x amik gambar sebab2 yang mmg xdapat dielakkan hehehe..
Gambar2 ni adalah gambar semasa dan selepas makan.. Huhuhu aku plak kat sane bagaikan MANISAN (bak kate kak mila) sebab budak 2 org tu xlepaskan aku.. huhuhu.. macam kembar 3 plak.. hehehe
Cuba tengok gambar no.4, BOBOY sangat la romantik.. hahaha
Anyway.. terima kasih saya ucapkan kepada kak mila a.k.a tuan rumah kerana telah menjemput kami ke rumahnya..



No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails