Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, October 15, 2009

MakaNaN AraB

Semalam lepas balik dari opis, aku ngan yong singgah kat centre ECPI kat seksyen 7 then kak yong ajak g makan kat restoran masakan arab kat seblah kedai ECPI tu.. Kak yong kate sedap tapi aku rase macam x masuk je dengan tekak aku..
Ini adalah restoran yang dimaksudkan:
Makanan yang telah masuk kedalam perut kak yong :
Makanan yang telah hadam dalam perut saya:

tapi ayam dia hari tu mmg sedap.. hehehe.. korang mesti nak tau nama makanan2nyer kan.. tapi malangnyer aku x ingat langsung nama2nya cuma yang aku ingat adalah ayam sahaja.. hehe.. layan ye kawan2..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails