Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, October 16, 2009

Malam Berinai ke Malam Pakai Inai????

Title entri adalah soalan aku kepada semua blogger.. hehehe

Ni adalah aktiviti yang kitorang wat baru jap td pasal aku baru balik dari umah cik yai sbb azua kawen..

Letak gambar je leh x?? Leh la kan.. Layan
~ni la rupe inainyer (inai pokok)~
~ Tgh touch-up tangan mak yang sebab mak yang langgar ape ntah td~
~aku pegang kejap je inai ni dah merah.. actually aku dah pakai tp lupa nak amik gambar.. sok aku amik gambar k~
~Pantang nampak inai mesti nak pakai.. heheh.. mira xleh coz dia budak sekolah~

~ni jari kak yong etty.. perhatikan betul2 ye.. mereka telah plaster jari mereka untuk dapatkan hasil yang memuaskan.. cewah~

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails