Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Wednesday, October 28, 2009

OLD ACTIVITY - Part 1

okey kengkawan.. bende ni bende minggu lepas tp baru nak update.. ni aktiviti kitorang pada hari jumaat lepas , kitorang g makan lunch kat SHAH ALAM MALL and terus je ke LAKSA SHACK.. kak mila x ikut sbb dia xde.. dia balik umah tp kate nak join past tu last minit x jd.. alasan ye thieha tido.. ish mak cik ni.. hehehehe

Time Bayar makanan ni ade citer tau.. baik punyer citer.. Ehem ehem baca dialog ni ye..

Org kedai : Camne makanan ye?
aku : Air teh ais xsedap langsung..
Orang kedai : hah, ye ke?
aku : ye..
Org kedai : saya bg diskaun 10%..

*kalau aku tau aku ckp sume x sedap.. hahaha

ok menu yang kitorang order adalah seperti berikut :



~Cincau bandung @ Bandung Cincau~

~ni bukan susu ye tapi TEH AIS (sangat xsedap)~


~Ni OTAK-OTAK GULUNG tp x digoreng, cuma dibakar dalam oven~


~Asam Laksa penuh sardin sekor sekor~


~Laksa Johor ( ni je yang ssedap)~


~Lontong ( hmm.. boleh la)~


~Org lain abis, aku je x abis.. huhu~


~ni Baskin Robin yg di belanje oleh kak yong...~

1 comment:

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails