Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, October 27, 2009

Birthday celebration!!

Sangat best dapat hadiah lagi.. ok ok.. last saturday aku g ipoh.. niatnyer nak jalan dgn kak nyah je sambil survey2 ehem ehem.. tp makhluk lelaki ini mahu ikut plak.. ish.. nanti ape kate "ORANG TUA" kan asik keluar je..
Padahal dorang xtau yg aku ni jumpa makhluk lelaki tu sebulan sekali pun jarang.. Lagi satu, kalau dia datang umah xkan la family aku soh dia dok luar pagar kan.. sah sah la dia ni datang sni amik masa 3jam.. Kalau tunang org lain tu leh cter la perjalanan dorang paling2 pun amik masa cuma 30 min je.. leh ar suh dok luar.. Ish ape la.. Kesian mak aku tau.. At least mak aku tau aku g mane n yg penting kebanyakan keluar ade je yg mengekor.. Nasib baik mulut org ni mmg x leh tutup.. Baikkkkkkkkk!!!
Ok ok.. kitorang g JUSCO KINTA CITY tuk jalan2 and g makan kat KENNY ROGER.. ok ok aku mengaku yg ni aku yg bayar.. hehehe.. kak nyah mkn sampai licin tu.. xpe dia kan baru pindah sni.. hehehe.. sila makan ye jgn malu2.. kuikuikui..


SuRpRIse!!!!

This is my SAPPY!!


No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails