Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, August 21, 2009

SiTe ViSiT LKIM

~LEMBAGA KEMAJUAN IKAN MALAYSIA~
Hari ni aku ade site visit kat tanjung karang selangor.. oh my.. aku mmg malas sgt2 nak drive kete.. nasib baik ade org yg nak drive kete tu.. hehehe.. kak nyah n abg nyah ikut skali g sama n secara autonyer lelaki kne drive.. muahahaha..
Secara jujurnya aku xtau tempat tu kat mana.. Berbekalkan HINT yg ayah aku bagi (itu pun dia kata "KOT") so kitorang pun cari la tempat taklimat ni.. ish.. aku tanya ade sorang mamat kedai repair moto.. serius dia x membantu...
Dgn perasaan yang COOL, kitorang teruskan perjalanan sehingga ke sebuat kedai perabot.. yea yea uncle tu sungguh membantu.. x caya?? baca dialog2 ni..
Aku : Uncle, leh tanya?
Uncle : boleh ja
Aku : Uncle tau tak mana BATU 6 1/2,
Uncle : Oh, dekat kawasan sini sini ja.. U mau cari apa tempat?
Aku : Persatuan Nelayan Kuala Selangor.
Uncle : oh oh itu tempat ka.. (sambil bangun lantas menuju ke luar kedainya).. U nampak itu kedai? Haiya itu ada atap2 punya.. ada itu orang jual nasi punya..
Aku : yang atap biru tu ke uncle? yg ada logo ikan tu?
Uncle : ya ya.. lu manyak bijak punya org.. situ tempat itu nelayan punya..
Aku : ok ok tq ya uncle (sambil ketawa)
So ak pun sampai la kat twmpat yang di tuju..
Awal la plak so kitorang punsaje2 la jalan2 then berenti kat petronas sambil buang2 masa.
~JETI NELAYAN PARIT 3~
sempat gak tangkap gambar
ish laki bini ni..
rumahku syurgaku (kata burung itu) hikhik
budak 2 orang ni petah sangat.. sume benda dia ckp.. hehe
tangkapan para nelayan.. wahhh


No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails