Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, August 20, 2009

MuaHaHaHa

CERITA LAWAK HARI INI..
Pagi tadi bapak aku suh aku g jumpa orang tuk bg COMPANY PROFILE n collect BQ.. so aku pegi la.. mula 2 dia cakap SACC MALL but rupa2nyer kat SACC CONVEC.. Ish ish ish.. So aku ngan nurul pun berjalan la ke sana dgn hati yang gembira.. xkisah penat pasal x puasa.. hikhik
Cerita lawaknya camni.. aku ngan nurul berjalan dari SACC MALL (ye la kan tadi salah bangunan) so melalui PINTU BARAT. dengan penuh CONFIDENTnyer kitorang berdiri la depan PINTU AUTOMATIK yg pakai scan tu tapi x bukak2.. rupe2nyer pintu tu mmg xleh bukak.. nasib baik xde orang nampak.. hehe
Kemudian, aku try2 la tolak2 pintu2 yang ade kat situ tapi xleh bukak gak.. mmg sedeyh + malu.. tetiba ade 2 org KONTRAKTOR yg tgh wat keje kat situ datang ukur2.. so aku dengan selamba je tanya..
Aku : Encik, leh saya tumpang tanya.
Kontraktor : Ye..
Aku : Camne nak masuk bangunan ni?
Kontraktor : Pintu depan. sebelah sana tu..
kitorang pun berlalu dengan konfiden juga sambil mengucapkan terima kasih sambil ketawa.. Masuk2 je pak guard orang asing tahan..
Pak guard : Mau pigi mana?
Aku : Saya nak pegi _ _ _ _(nama syarikat)
Pak guard : Mau jumpa sapa?
Aku : Nak cari Cik _ _ _(nama orang tu)
Pak guard : Suda buat appoinment ka blum?
Aku : tadi org tu suruh saya datang
Pak guard : u kasi telepon dia dulu ok (dengan muka dan perangai yang kerek)
Aku pun terus call that person pasal pak guard tu kerek sangat.. ish ish.. siap aku tanya soalan paling pandai lagi..
Aku : Nape panas sangat ni.. Xde aircond ke?
Pak guard : Aircond xboleh guna lagi pasal ini tempat belum buka..
Aku wat bodo je dengan pak guard tu pasal orang yg aku nak jumpa dah sampai.. Nama org yang aku nak jumpa ni x menggambarkan namanyer.. aku ngan nurul budget ppuan tu muda dah sangat simple but.. wow.. she is such a trendy up to date carier woman.. perghhh.. hehe mata light chocolate okeyhhh kawan2..
Mata x leh bla..
Posing dlu wei






No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails