Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, August 11, 2009

KoTa KeMuNiNg


Pagi2 lagi dah bergerak ke kota kemuning g site visit.. kat HICOM GAMUDA kota kemuning..
Rupa2nya aku dah lalu kat dpn pejabat tu 10 kali tapi x nampak2.. hehehe

Kawasan pejabat tu mmg senang nak cari but yg susahnya bila nak cari guna signboard... korang tgk je la gambar2 signboard jalan yg aku attachkan.. Ape la manusia zaman sekarang ni.. kalau ye kot nak tampal, tampal la kat nama jalan je.. yg X31/X tu xpayah la ditampal2.. ye x??. ish ish..



Walaubagaimanapun, aku sampai awal dari masa yang dijanjikan.. hehehe.. Aku jumpa that incharge person pun less dr 15 minutes.. kejap je.. hehehe
Gambar ni saje je aku letak.. hehe
Ok la.. aku nak g Anta air ECPI jap kat Sungai Buloh.. Tata...

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails