Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Saturday, August 15, 2009

SaBtU a.k.a Ari iNi... ;p

~SEPANG~



Destinasi pertama adalah di SEPANG.. of course le kne kuar kat KLIA EXIT.. kalo x mau sesat barat kalau lalu jalan lain..



Exit KLIA




Tol Lane No.18


Charge dari EXIT EBOR to EXIT KLIA adalah sebanyak RM5.50 (seperti gambar di atas)

Ni la DESTINASI yang di tuju.. Wink ;p


~NILAI 3~


Selepas DESTINASI di SEPANG, aku ajak kak yong tgk projek landskap yg kat nilai tu.. but bila dah masuk je kat EXIT BANDAR MAHKOTA, dia tanya aku nilai 3 dekat ke x then aku jawap la "dekat sangat" so ajak g nilai 3.. Cadangnyer xnak beli ye la kan dalam dompet masing2 ade beberapa inggit je kan.. but.. NAFSU mengatasi segalanya.. kitorang beli TUDUNG.. hikhikhik.. cam bagus je.. Orang ramai wei kat sane.. dorang dah dpt gaji kot.. hmmm *membisu*


Gambar diambil dari arah BANDAR MAHKOTA...




Pintu Gerbang Nilai 3.. cam best je..




1 - Tudung Warna warni (Biru + Oren + Kuning + Hijau + Hitam + Pink)


2 - Tudung BLUE (Biru + Hitam + Kelabu + Putih)


3 - Tudung PINKY (Pink + Hitam + Kelabu + Putih)


4 - Tudung RED (Merah + Hitam + Kelabu + Putih)



Berangan jadi MODEL


~ PLAZA MASALAM a.k.a PLAZA SHAH ALAM~


petang plak aku, mira ngan mak g makan cendol + rojak kat sebelah plaza masalam ni.. Aku parking je dalam ni.. saje je letak gambar plaza masalam ni pasal aku lupa nak amik gambar kat lori cendol tu tadi.. hehe



No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails