Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, February 11, 2011

~SAWANG SAWANG SAWANG~

Wah lame nye x update.. malas seh nak update.. bukan sebab ape pun tp malas nak sign in blogspot ni.. hahaha.. gler pemalas.... ni aku sign in pun pasal nak reply comment ade pengomen yg comment pasal entri ni http://zirafahmuda.blogspot.com/2010/06/keretaku-dinodai.html ..

ish x pasal2 aku tetiba kuar logik aku sebagai penduduk seksyen 2.. ceh.. tu la banyak baca note pasal rumah berhantu kat sini.. letih letih... kalau ikut dpn umah aku pun banyak hantu.. x caye g tgh2 mlm.. korang lalu je depan umah aku tu... kalau ade nampak kete parking depan umah dengan enjin yg hidup haaa tu sure ade hantu tgh wat maksiat.. kalau nasib korang baik try la lalu hari2.. sure akan ternampak sekali ke.. hahahha...  

nampak sangan peronda xde time hantu2 tu wat maksiat.. tp kalau nasib korang terlampau baik nampak hantu lain aku xtau la plak.. tp mmg bende2 tu wujud kan.. so paham2 sendiri la.. 


No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails