Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, December 23, 2010

~Penang~

Setelah penat berjalan kat kuala gula (penat apenye, kecik je pun tempat tu.. hahaha), terus g org kawen.. Disebabkan rumah org kawen tu menghala ke Penang, maka kitorang pun menjelajah penang selepas g org kawen.. Alang2 dah dekat teruskan je la perjalanan tu.. x rugi pun.. bukan aku yg drive.. hahaha.. suke2..

Masuk penang pun susah, jalan jem la pulak.. nak masuk jambatan penang pun jem.. leceh gak penang ni tp sebab dah masuk penang tu maka teruskan je la perjalanan.. hehehe..


Nampak kan camne jem kat jembatan tu.. Masuk2 je lepas jambatan terus menghala ke arah komtar.. kitorang park kat 1st avenue.. walaupun jem tetap di redah jua..



Sambil berjalan2 cari makan, org kate yg best kat penang ni jeruk kan.. so dengan berjalan kaki beramai2, kitorang melangkah mengikut arah GPS abg ngah.. hahaha.. penat mmg penat tp ok la..





Jalan punye jalan jumpa kawasan jual jeruk.. so singgah la...


Perjalanan disambung untuk mencari kedai nasi kandar yg org kate famous sgt2 tu.. NASI KANDAR BERATUR.. kedai ni betul2 kat sebelah MASJID KAPITAN KELING..




setelah makan, jalan balik ke 1st avenue.. sambil2 cuci mata..



Sampai2 kat 1st avenue leh plak smbung mkn lagi tp kudap2 je.. hehehe.. ice cream oren dlm buah oren..



No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails