Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Sunday, February 7, 2010

Update Bilik..

Salam semua.. update bilik aku.. hahaha.. sekian lama xsiap2 lagi.. kelakar tahap gaban.. buat sket pastu berenti sbb wat keje lain.. pastu berenti keje lain masuk bilik tido.. hahaha.. bila dan nak kemas!! kuikuikui

bila tgk sticker kat dinding ni cantik la plak.. haha.. ok ade yg nak tau harga bende ni kan.. to ika: harga sticker ni RM60 beli kat tukul.. pastu td  ika gak bg link org jual sticker tu gak but lain design n saiz sama ye kawan2.. aku order kat org tu 3 set.. tuk aku, mira n yong.. and the cost for 3 set + delivery is RM36.. ok ye.. saya sangat teruju dah agak kecewa sbb kuar RM60/per.. huhuhu..

Lampu itu dari IKEA.. murah je.. tp terang... hehehe

 

Cermin ni pun dari IKEA.. ade lagi 2 plates but xtau nak letak mana..
 

ni la rupa bilik yg baru di siapkan sikittttttttttttttt je.. 

 
 

Ini adalah blog org yg aku katakan itu lawatila blog ni : 

http://jomdeko.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails