Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Wednesday, February 17, 2010

HaRi PenaT ~ khamis

Hari yang agak memenatkan apabila pagi jam 6pagi aku n kak yong bertolak ke hulu langat tuk kursus ALAM FLORA.. sepanjang jalan, aku dihantui dengan panggilan telefon dari sub-cont tuk dptkan payment dorang. Di tambah stress dengan kem yg kitorang g tu xde sign board langsung.. map yg kitorang dpt sangat la x membantu.. sib baik before kuar aku google kem tu.. ish ish..

Sampai-sampai je kat kem tu, kitorang decide tuk balik ke shah alam balik coz we need to find money for paying those supplier.. yup, sangat susah bila dpt projek time kering.. huhuhu.. aku terfikir, kalau aku turun ke kem tu tuk register but at the same time terus nak blah balik + we have sumthing yg more important from that camp, no point kan.. hmmm sorry ye.. sangat terdesak at that time.. kalau korang kat tempat kitorang pun maybe korang akan wat bende yg sama.. okey forget bout that camp..

After sampai je shah alam, actually we have to balik kampung (bkn saje2 but .....) tapi sampai je rumah, mak dah fikir jalan terbaik tuk elakkan perkara berbangkit akan datang.. ewahh.. dalam kepala sangat serabut ye kawan2.. dugaan besar wat kami.. sabar.. sabar..

cehhh saje posing dgn kete baru.. kete ni trade-in dgn kete satria.. so x payah bayar down payment.. plus kete ni sebenarnya dah lama order bout 4 months back.. tup tup dpt time kitorang bermasalah.. but x kisah pun pasal mmg xde bayar pun tuk kete ni.. hehehe..


limau ni supplier yg menghantui hidup aku pagi tadi dengan panggilan telefon selang 5 minit.. giler ar banyak credit die... arghhhh.. limau bukan rasuah tp mmg cina akan bg time dia raya.. hahaha


pastu, kitorang bawak mak skali angkut bekerja.. aku kne g klang tuk beli cat for dengkil projek.. meriah seh kedai ni.. best best..(cantikkan gambar signboard dia, aku amik guna dslr)


pastu kitorang balik ke shah alam balik nak anta cat.. xmuat masuk kete so kne la 2 round.. next round ayahnda plak nak ikut so bawak la naik kete dia (nak angkut cat la katakan) pastu singgah beli hamper.. anta umah kawan dia yg cina tu.. kawan lama beb.. dari dia zaman muda2.. x kedekut uncle tu..


pastu balik... hehehe tata

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails