Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, January 25, 2010

WaLL BeTa

Akhirnya, bilik aku dah siap cat.. muahaha.. tu pun kne kerah tenaga org.. Part yang paling aku suka adalah part tampal deco dinding.. really nice.. ni lum kemas lagi.. nanti bila dah kemas baru aku letak gambar kat sni bebanyak..

Yang aku puas hati adalah apabila kebanyakan barang yang baru aku beli semuanya dari IKEA.. hahaha.. mcm best je.. but aku dah ade masalah sbb aku cam ketagih nak g ikea lagi.. best tgk barang2 kat situ but kalau ade sale yg best..

Aritu time pg sebenarnya nak sgt cari lampu yg mcm aku beli a few week before but sedih + kecewa pasal lampu tu dah xde.. terpaksa beli lampu lain.. sedeyh gler..

Korang rase cantik x dinding aku? (jgn tgk warna cat tp yg lukis2 tu)

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails