Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Sunday, October 18, 2009

Baru jap tadi time aku nak masukkan kete ke dalam umah and tetiba ade satu MYVI putih tetiba je bawak laju and bila nampak org di tekan minyak dengan rakusnya.. Sikit je lg aku nak jd ARWAH sebab aku sipi2 je nak di langgar..
Ape yg aku x puas hati tu, nape la dia drive laju kat kawasan perumahan.. kalau ko rase yg ko nak test kete ko yang MAHAL tu, ko pg la tempat yg xde makhluk yg duduk kat situ.. ni x, dah terang2 la sepupu aku nyer kete tu lampunyer terbukak + pintu pun bukak and aku yg BESAR GABAK ni pun ade berdiri kat situ, xkan la xnampak..
Aku tau la ko tu kawan2 dgn anak org kaya (kete tu datang dari umah one of my neighbour) tp xkan la ko nak langgar semua bende kan.. Xpun, kalau ko gaduh ngan gf @ gay ko pun, xpayah la drive sampai ko nak langgar org..
Cuba bayangkan tetiba ko tekan minyak pastu kete ko terbabas masuk dalam sirim tu, pastu meletup macam citer hindustan tu baru ko tau langit tinggi ke rendah..
Sedih gler ngan makhluk2 belagak macam pemilik kete MYVI SE plate no NCA**** warna putih..

2 comments:

  1. sabar eh.. len kali dia bt perangai lagi kamu baling batu kat kete dia.. padan muka..hahaha

    ReplyDelete
  2. kalau jumpa mmg nak baling je batu.. dari semalam +ari ni dok cari kete tu tp x jumpa.. kalau jumpa nak je calar2kan kete dia

    ReplyDelete

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails