Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, September 22, 2009

PaGi RaYa

Pictures nia mik selepas SOLAT SUNAT HARI RAYA AIDILFITRI.. Disebabkan semua adik beradik + ipar (xde duai pasal aku ade sorang je abg ipar) hehehe.. Tahun ni semua raye Shah Alam, so apo laie.. amik gamber la... tahun dpn insyaAllah camni lg kot.. tp xtau la lg...
Pergh penat gler nak setting camera.. almaklum la xde stand.. so guna pasu2 yg ade tuk jd stand.. huaaaa..
Tahun ni aku bagi duit raye tp.. aku bg belah mak aku je pasal belah apak den sume dah kayo2.. x baek bg org yg kayo2.. hahaha.. padahal aku bg limited je pun... cucu mak chor ngan adik2 sedara aku yg rapat2 je.. yg x rapat mmg xbg la.. kuang kuang kuang..
Whole Family
Lelaki2

Cuba tgk, kami berdiri mengikut ketinggian.. hehe
Me, mak & Mira

Me & kak Yong

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails