Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Saturday, September 26, 2009

HuHuHU

AKU MASIH LAGI TERSEKSA..
Member2 Bloggerku yg ku sayang.. huhuhu aku terseksa lg skarang ni... masuk hari ni dah 3 @ 4 hari dah diserang oleh perut yg xselesa sehingga... (kalau baca entri sebelum ni tau la aku sakit ape kan.. hehe)..
Pagi ni tadi aku g Sri andalas.. sib baik x meragam.. AMiNnnnn
Pastu aku g Sg Buloh.. Amboi.. Sakit gak.. Mula2 nak buang yg kecik tp.. bende tu pun kuar skali.. gler la
Pastu aku g TESCO... Wat lg... Xtertahan siot.. lari la aku ke tandas..
Sampai2 umah pun camtu gak.. x tahan...
JADI..
Member2 bloggerku semua, Sape yg ade Cara tuk "MENGHILANGKAN" masalah yg menyerang aku ni... Selain dari makan "POCAI" ye kengkawan... hehehe

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails