Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, July 30, 2009

Aku??? SamPah.. Kosong!!

Aku mmg mengaku yg aku x suka dia.. Aku x suka seluruh keluarga dia.. ye la kan kalau nak di bandingkan aku dgn dia, dia lg bagus dari aku.. sume org suka dia.. Xjahat mulut cam aku, x banyak ckp, x buat org rasa x selesa, x menyusahkan org..

aku??? Aku mmg x mcm dia, aku x sesempurna dia.. ape yg aku patut bangga dgn diri aku?? xde.. kosong.. aku xde ape2.. belajar pun bodoh.. Buat rugi duit mak bapak aku je.. Ape yg aku buat tuk naikkan syarikat??? XDE.. kosong.. hampas.. Sampah masyarakat...

Tp xpe la.. aku pun x lama kat sana... Jd xde la org rasa aku menyusahkan lg kat sana.. Setiap yg aku lakukan semua satu kesalahan semata-mata..

So no different at all.. I'm Just an Idiot and Loser person for the rest of my life.. As usual, Idiot must know where the loser should be.. Its ur fate.. Kosong!!!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails