Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, March 21, 2013

segala FITNAH yang kau buat akan berbalik pada kau!!

segala PERBUATAN yang kau buat akan berbalik pada kau!!

segala KETIDAK JUJURAN yang kau buat akan berbalik pada kau!!

Orang nampak kau BAIK bagai pijak cicak pun x mati..

Org nampak kau JUJUR bagai malaikat..

Org nampak kau MULUT MANIS bak gula batu..

Tapi SAYANG... 

p/s : ni kalau ade yg tetiba nak terasa tu lantak ko la.. sbb aku dah tau permainan kau.. nak tutup salah ko dengan cara burukkan org lain.. Tahniah KAWAN!!! hanya org yg tau je yg akan faham.. yg tak tau cerita takkan tau.. jadi teruskan lah lakonanmu itu..

HAAAAA.. BACA LA..... BAGI RATE BLOG AKU NAIK SKET

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails