Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, July 26, 2012

Sabar Je La Bila dapat Jiran SENGAL!!

Lepas keje smalam, aku balik rumah terus.. tanpa incik pawie sbb dia ot.. Lepas je maghrib budak2 dah start main mercun.. pung pang pung pang..

Tiba2 aku dengar bunyi mercun kuat meletup.. ok aku diam.. bunyi kuat lagi.. aku diam lagi.. bunyi yg ke 3 kuat jugak n sah bunyi dlm pagar aku.. bunyi yg ke 4 something kene cermin depan rumah aku.. terus aku bangun bukak pintu tgk luar JIRAN yg merupakan BAPAK BUDAK (sebelah rumah) tgh main mercun..

Bukak2 pintu, aku jeling dia. bila dia perasan aku jeling terus dia blah.. aku tgk porch aku mmg ada kulit serpihan mercun tu.. Yang aku bengang tu serpihan tu antara kereta dan moto.. Cuba bayangkan mercun tu kene kete pastu kete meletup?? pastu aku ngan anak aku dok dlm tu kalau terbakar skali camne? 

Xpaham aku ngan jiran sebelah ni, dulu putung rokok ko baling, sampah sarap ko baling ni bila aku dah tembok dinding tu ko balng mercun plak.. Otak ko x berfungsi ke? kalau aku tau la ko makin BODOH BUSUK HATI, aku tembok terus je sampai kedepan.. XDE JIRAN MACAM KO PUN XPE LA.. XLUAK PUN.. dapat jiran BANGANG pun wat pe.. MENYUSAHKAN ORG JE..


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails