Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, March 1, 2011

TeRkAsiMa~~~ waHHH

Semalam cam biasa aku lepas keje lepak umah mak aku sementara tunggu incik pawie abis OT.. main2 ngan amani la cam biasa kan.. pastu dia plak dalam keadaan yg bogel sbb nak g mandi buih ngan mak yong dia.. heehehe (kne mention gak bende ni.. kuikuikui)

Tetiba dalam dia mengesot / merangkak / menggonggokkan badan, dia laju je panjat kaki aku.. Mula2 ingat dia nak belajar berdiri ke memanjat ke ape tp rupe2nyer dia terus meluru kat perut aku.. Time tu cam gler terkejut n agak2 geli hati gak bila dia tiba2 CIUM perut aku n pastu dia LETAK TELINGA dia kat perut aku.. cam boleh dengar ape baby El wat dalam perut tu.. 

Time tu aku mmg dah x tahan nak ketawa dah tp sbb telunga dia dah kat perut aku siap sondol2 perut aku tu yg xleh nak tahan tu.. Mama dia @pun skarang amani panggil MAK (hahahaha) cakap baby leh berinteraksi ngan baby yg dalam perut.. 

Bila mak aku citer bende ni kat ayah aku, ayah ketawa je.. Hahahaha citer kat mira tp cian mira x tgk time tu.. sape suh balik lambat.. hahaha... Klaka la amani ni.. tp amani ni bila dah PaPa dia @pun skarang amani panggil BAH (hahahah) ade langsung dia xmo ngan org lain.. (Kacang lupakan kulit.. hahahahahaha)



Cam biasa kalau aku masuk bilik mak ayah aku ape lagi, sure aku nak cek blood pressure.. As usual, kalau amik bp kat umah je mesti darah rendah.. aku x puas hati semalam amik 3x bacaan iaitu:-

1st : 100/67 (tangan kanan)
2nd: 97/65 (tangan kanan)
3rd : 95/63 (tangan kiri)

Tension x tension la amik bp.. kalau cek kat kk camni, mau kne marah ngan nurse.. padahal condition badan ok je.. xde masalah pun.. cuma time tu Baby el diam je.. Mula2 cuak gak sbb baby el biasa aktif.. tendang2 mama dia.. tp bila dah balik umah aku, time tu kejenyer asik tendang je... baru lega bila dah tendang2.. cuak gak kalo diam je kan..

So.. tu je la kot tuk ari ni.. InsyaAllah kang bile tetiba aku cam nak wat 3D scan nanti aku letak gambar kat sini.. kalau jadi la wat kan.. hehehe

1 comment:

  1. insyaallah, semoga semua nye selamat.. ^_^

    ReplyDelete

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails