Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, December 13, 2010

Spider Web everywhere!!

Huaaaaaa.. malasnye nak update2 blog ni.. Rasenye cam dah sebulan++ aku x update blog ni... Bukan xde entri baru.. belambak entri siap dah upload2 dlm fb plak gambarnye.. tp nak wat camne.. sejak 2 menjak ni memang malas tahap gaban nak tulis blog... huaa..

Xpe2.. ni update sket la xtvt aku time hujung minggu lepas... Jumaat petang aku balik umah mertua kat Tronoh.. Ade mase balik la sane ye x.. asik balik kg Shah alam je.. kuikuikui. cambest je.. padehal mmg tiap2 hari aku balik kg shah alam,, hahahaha...

Hari sabtu lepas aku g Jusco Kinta City ngan incik Pawie, akak ipar & suami, adik ipar ngan anak2 buah aku yg 2 org tu... Teringin nak tgk wayang (poyo je.. kan sume cite antu, nak tgk pun kne bertapis.. kang mak aku marah plak coz org preggy mane leh tgk cter antu).. Kan aritu Astro Ria aritu ade bg priview 30min citer HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH tu.. nampak xde unsur2 antu selain dari kak limah tu yg yg mcm hantu.. hehehehe..


Citer ni mmg tahap pecah perut siap leh tersedak pop corn la.. sangat2 klakar sampai aku rase satu panggung nak pecah bile gelak.. anak2 buah tu pun siap ketawe2 gak... adoi la... Kirenyer berbaloi la kalo g tgk citer ni.. x rugi la duit korang.. 

Ahad plak aku g Marina Water Park kat Lumut.. Juga pergi bersama2 org yg sama... gelap gak la kulit aku ni... huahuahua


Balik dari Marina tu terus jenjalan kat Lumut (walaupun 5 minit je pasal beli barang.. hehehe) Pastu g tgk opah kat Lambor... Lepas tgk opah gerak balik Tronoh pastu gerak balik shah alam.. 

Tgk incik pawie cam penat je asik drive kete tp maaf la ye, bukan aku xnak drive tapi aku sejak 2 menjak ni mmg asal naik kete je aku sure kne baring.. kalau x baring abis sume "kupu-kupu" dlm perut ni keluar sume.. hehehe.. almaklum la perut sensitip..hua hua hua..

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails