Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Sunday, May 23, 2010

~MEI CHAN oh MEI CHAN~~

Di hari ahad yang indah ini, sesuatu  yang malang berlaku.. mei chan di simbah minyak.. minyak dalam kuali plak tu.. ishish.. tu la sape suh ko panjat dapur gas tu.. padan muka.. dah jatuh tu cantik atas kepala n badan ko.. hahaha.. minyak tu dah la minyak goreng ikan.. kan x pasal2 ko tu kucing berbau ikan plak.. ish ish ish.. 

Aku barun cadang nak DYE badan ko warne pink ke ape ke ar nixpayah dye.. ko dah jadi warne kuning.. hahahaha.. but the problem is.. kak yong kne la mandikan dia.. aku plak kne cuci lantai tu.. minyak lak tu. pior gler plakminyaktu.. haish..sibbaik kitorang sayang kat ko kalau x.. ish abis kne buang.. haaa.. bab mandi tu pun payah.. bulu ko tu putih kne minyak kuning jadi kuning le bulu2 ko tu.. ishh.. dah la kepala ko tu x leh basah.. tp nak wat camne.. kalau xbasuh kepale ko tu mau kucing2 jahat kokak kepala ko tu.. haaa baru tau.. 

ish.. haaa.. x pasal2 gak ko kne di grooming oleh kitorang.. haa kan dah kne hairdryer bulu2 tu.. nasib ko la berpanas.. kang kalau kepala ko basah mau ko demam.. dah la ko sekor je yg kitorang ade walaupun ade si coco tu.. coco tu x gile macam ko tau x... dia lapo baru dia baik n balik umah kalau x hilang je.. ko la yg wat kitorang rase nak buli2 ko.. coco dah tua, kitorang xleh uli dia cam tepung.. dia gemuk.. huhuhuhu.. Ish pasni kalau ko x serik lagi x tau la.. xnak kawan ngan ko lagi pasni.. ^-^..


P/S: Motif entry ni adalah untuk menunjukkan ketidakpuasan hati aku pada si mei chan.. untuk makluman semua, mei chan adelah kucing belaan kitorang yg kitorang amik  kat pasar sebb kucing2 gebu kitorang telah mati dan ade antarnya telah disedekahkan pada org2..


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails