Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, January 15, 2010

MooD TerBaRu

salam semua...

Aku sangat penat kebelakangan ni.. Siang pejabat malam rumah.. Mmg rutin mcm tu but ntah.. Rasanya gara2 bln lepas kan tiap2 jumaat cuti.. So mungkin mood cuti tu terkurung dalam diri.. Ewah...

Sebenarnya aku sibuk sket.. Walaupun agak2 lapang pasal aku kekadang telupa kerja pe nak wat.. ade 1 keje u aku x mula pun lagi.. Nanti bila ditanya. Haaa padan muka..

Malam billa balik dah kne siapkan bende2 nak guna time bln 2 tu.. Ish penat tau..

Ni dah ngantu but aku rase cam susah nak tido.. Padahal ngantuk tahap gaban ni plus aku sedang berkimono.. Muahahaha..

K la kengkawan.. Jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails