Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Wednesday, August 26, 2009

Im Back!!!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh..
Salam Ramadhan kepada semua pembaca blogku..
(hahah cam ramai je yg baca blog aku ni.. kikiki)
Mula ramadhan sehingga hari ni baru la aku berpeluang utk update blog..
pergh..
banyak seyh halangan nak update blog ni..
aku budget nak update 1st ramadhan kononn nak cter pasal aku jadi KONTRAKTOR atau lebih baiknya ialah BURUH KASAR. ye la aku menyimen lantai kat luar umah..
Tapi malangnya x sempat amik gambar.. ishish
aku budget nak update 2nd ramadhan plak konon nak upload gambar2 awan2 yang cantik ciptaan ALLAH SWT..
tapi lagi malang apabila bila aku nak upload je tetiba PC yang aku guna tu HANG siap dia leh hilangkan sume bende yg ade kat dlm MEMORY CARD aku..
perghh.. sangat sedeyh..
Aku budget lg nak update 3rd ramadhan tp xdapat pasal xde ENTRI disamping TERSANGAT LA BZ.. huhuhu
Aku budget lg nak update 4th ramadhan tp hahaha aku sangat bz xterhingga.. 4 tender yang perlu di isi LAST minutes..
So wut do u think bout it? x ke MENGELUPUR masing2..
dah la yg buatnya cuma beberapa org.. ish.. penat letih sehingga hari ini..
(hahaha padahal 4th ramadhan tu semalam)
Berbuka di office bersama Nurul sbb kitorang je yg stay ptg tu..
Aku budget plak nak update 5th ramadhan and..
Wallahhhhhhhhhh
ini la entri aku.. hahaha..
nanti malam aku update lagi pasal aku mmg nak upload gambar mcm2 dan xde kene mengena.. hik hik hik..
Tata..
Assalamualaikum dan selamat berpuasa

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails